Fara titlu…Doar asa

loneliness_of_soul

M.ai prins în pânze, pânze de păianjen clădite din motive doar de tine știute și din șiretlicuri emoționale doar de mine simțite, ca sa fii sigură că n.am să plec niciunde.

Mi.ai prins eul și l.ai strivit sub sute de păreri bine mascate , sute de cuvinte aruncate… drept la țintă cu două tăișuri , o lama făcută să taie in mine și sa șlefuiască ce tu nu vrei sa vezi, ca sa fii sigură că nu ajung ce sunt.

Mi.ai luat orice urma de orgoliu sau mândrie și l.ai strivit sub tălpi, l.ai înecat în țărână , ca sa fii sigură că n.am să mă mai încred în mine vreodată.

Ai luat și ultima urma de încredere în sentimente și ai sfărâmat.o sub urme nimicitoare de minciuni și victimizării, ucigând astfel ce mai era bun in noi, doar ca sa fii sigură că nu mă mai încred în nimic.

Ai rupt atâtea peceți și ai prefăcut atâtea in scrum clădind in fata lor  o fațada atat de ușor de crezut.

Căci tu ești Geniu in unduirea cuvintelor și în schimbarea fețelor, in jocul cu atele ce odinioară îmi controlau sentimentele. Mă întreb câteodată când vrei arata de mult sa schimbi tot ce i în jur după tine….Cum de mai poți, când eu doresc sa fiu opusul, să mă suporți pe mine?

Și mă întreb cum deși îmi doresc atât de mult sa ți fiu opusul uneori îți semăn atât de mult, încât in negura nopții inca îți mai caut scuze pentru cum esti…..

Lasă un răspuns

