Curând…

Curând….. Curând nu o să-mi mai pese…

Curând o să pot să mă gândesc la orice fără să mai simt o ghiara de metal fărmându-mi spiritul în bucăți infinite de cleștar. Curând o să pot să ignor orice ai spune tu, orice ar spune ei și o să țin cont doar de ce spune inima mea, oricâte prostii ar putea să-mi spună ea.

Curând nu o să nu mai pese de cum mă privești tu, de cum mă privesc ei, ci doar de ce vad ochii mei , dincolo de clișee și vinovății, fără să judece și căutând binele acolo unde poate tu o să vezi doar raul.

Curând nu o să îmi mai pese de ce gândești când îmi vezi chipul , ori când citești ce scriu, ci doar ce gânduri îmi înăbușe somnul și îmi alunga zâmbetul , pe ele o să le spulber la fel de repede cum de se vor spulbera în vânt părerile tale.

Curând , curând o sa înțeleg că ce credeam că va conta mereu nu a contat niciodată și tot a fost un joc neînțeles de nimeni, dar jucat de toți…Și atunci o să îmi aleg eliminarea pentru că nu vreau sa fac parte din așa ceva…Te las sa câștigi… Felicitări!

Curând când totul se va duce dracu’ o să o iau de la început că și când nimic nu a existat înainte de „acum”. Curând o sa am puterea sa las tot în urmă pentru că o să realizez că prefer sa fiu ruptă decât să fiu întregită de ceva ce nu mă definește, că prefer sa cred în prostii decât să cred în minciuni și iluzii.

Curând o sa știu că degeaba te gândești la mine dacă eu pentru tine sunt în continuare ceva expus părerii și nu înțelegerii,că degeaba exist dacă nu „sunt”,că degeaba spui dacă nu crezi.

Curând când îmi vei întâlni privirea o să înțelegi că jocul s-a terminat , te poți bucura , ai câștigat!

Poate am fost…dar am plecat.

tumblr_mnkg4raWzK1ql9kqqo1_400

Lasă un răspuns

