Doar un gand #6

img_728888520277.jpeg

Mi-am indreptat privirea spre tine cautandu-ti ochii, sperand ca o sa ma pierd in ei cum faceam inainte si ca acolo in abisul ala intunecat dar atat de cunoscut o sa gasesc in sfarsit ce cautam…cautam linistea si pacea ce doar ei erau capabili sa mi-o ofere, cautam i ochii tai locul in care sufletul meu putea sa stea cateva momente sa se odihneasca, cautam linistea dar am gasit furtuna…cautam pacea dar acolo se dezlantuia haosul…si m.am lasat inghitita de el.

M-am intrebat mereu unde pleci cateodata , pe unde iti alearga mintea sau unde ti ai uitat sufletul, cateodata il gaseam inaintea ta, alteori parca il scoteai din buzunar ca un magician iscusit…acum insa, era de negasit…erai de negasit…

Stai in fata mea si incerc sa te recunosc, dar e prea greu…de unde furtuna? De unde abisul? Ce-mi ascunzi de data asta, de ce nu te pot ajunge? Atatea intrebari ce raman vesnic fara raspuns, pentru ca tu poti..poti sa ascunzi abisul mai adanc in tine si iese la lumina atat de rar ca uneori uit ca exista…dar el e acolo, demonii tai te bantuie neincetat dar te ai obisnuit, ai invatat sa ii ascunzi , ii ascunzi si de mine….si o faci atat de bine.

Intind mana sa ating omul, dar iau in brate umbra…umbra a ceea ce erai, a ceea ce eram…si ma multumesc cu ea cateodata…doar cateodata, cand sunt prea obosita sa mai pun sub semnul intrebarii tot, atunci ma placi cel mai mult…cand tac…cand nu pun intrebari…cand m.am resemnat. Atunci ma iubesti cel mai mult….cand e ca si cum as fi plecat.

 

 

2 gânduri despre „Doar un gand #6

Lasă un răspuns

