Un fel de scrisoare

Dragul meu….TU…

Am tot incercat sa-ti scriu….am scris, am sters si am rescris de sute de ori acelasi rand…si tot nu gasesc cuvinte suficiente ca sa exprim macar o zecime din cat imi lipsesti…si timpul asta trece asa de repede, ca uneori as prefera sa nu mai existe ceasuri. Sa nu mai existe repere…oricum am senzatia ca totul s-a intamplat ieri…sau ca de fapt a fost un vis urat si o sa ma trezesc curand…ca o sa ma trezesti curand…

Mi-am cerut iertare pentru momentele in care ti-am gresit? Ti-am spus de suficiente ori ca te iubesc? Eram ce ai fi vrut sa fiu ? Sau ce ai fi schimbat la mine? Atatea intrebari al caror raspuns nu mi-l vei da nicicand….la care poate il stiu, dar totusi as fi vrut sa il aud.

Daca m-ai fi intrebat aseara tot ce am in gand…tot ce as vrea sa spun as fi putut sa iti scriu romane, acum de abia leg trei cuvinte, dar tu ai fi inteles oricum…m-ai fi contrazis oricum, si mama s-ar fi enervat, noi am fi ras, ea ar tipa si am continua o vreme cu asta doar sa vedem unde ajungem, oricum stiam ca am dreptate, nu-i asa?

Habar nu ai de cate ori am dat sa te sun saptamana asta sa te intreb banalitatii….pacat ca nu aveai casuta vocala asa macar ti-as fi putut inca vorbi, ti-as fi auzit vocea macar pentru inca o secunda…asa am ramas cu sute de amintiri, un gol permanent, si zeci de poze in care zambeai…tu mereu zambeai. Acolo mai zambesti?

Trebuia sa fim noi…si „Hotel California „…aici nu era loc de „Dust in the wind”, era un „It’s my life” dar nu „Withouth you”.

Dar acum… ” You’re an angel” si „I miss you”.

10153136_709067242465316_795503609_n

A ta fata.

 

2 gânduri despre „Un fel de scrisoare

  1. Pingback: Reminds me TAG 💭 | More Than Books

Lasă un răspuns

