Doar un gand #3

Astazi nu…nu pot, nu vreau…nu sunt…

Geaca de piele neagra aruncata pe umarul drept, o esarfa ce inca miroase a iasomie pe cel stang, cana aburinda de cafea in mana si am plecat…azi nu stau, merg doar ca sa simt toamna trecand peste obrajii mei, frigul muscandu-mi buzele, vantul incurcand parul pe care si asa am uitat sa il pieptan dimineata.

Nu conteaza hainele, machiajul, nu conteaza oamenii, nici muzica din casti, nici cat de dulce e cafeaua din termos, nici ca am uitat nu stiu ce acasa,  conteaza doar strada, zgomotul, monotonia, vremea si pata…de lumina de pe cer, ce se crede luna, zambeste catre ea, spune-i „buna”.

Azi nu vreau, n-am chef sa ma gandesc, nu sunt , nu vreau sa fiu , considera-ma umbra si lasa-ma sa bantui pe strazi, ca vreau sa ma poarte pasi unde au chef, mintea mea e in repaus azi, nu mai vrea sa te asculte…de spus sunt multe, putine importante, putine adevarate.

Nu vreau, nu sunt, nu pot…nu am plecat acum sa am de unde sa ma intorc,ci ca nu mai aveam de ce sa raman, era o rascruce nu un final de drum.Sa mai raman? De ce ? Acum?

tumblr_mvmzc3MWVk1rhhdg5o1_500

Un gând despre „Doar un gand #3

Lasă un răspuns

