Doar un gand #2

Uneori…uneori am senzatia ca esti singurul om care vede dincolo de orice masca imi propun sa port..ca esti singura persoana care indiferent de situatie vede ce e mai bun in mine, chiar si atunci cand probabil nu a mai ramas nimic bun. Uneori am senzatia ca vezi in mine ce vrei, si cateodata e bine, pentru ca imi doresc sa fiu ce vezi , ma motivezi si lupt…lupt pentru ceea ce vreau, pentru vise, pentru ganduri, pentru idealuri…pentru mine, si pentru ceea ce pot sa devin…uneori ma intreb cum de in ciuda a tot, a schimbarilor de stare, a comportamentului, a principiilor neintelese…ma mai suporti…

Si uneori …uneori cred ca iei tot ce e mai bun din mine, pui la pamant si calci in picioare, uneori cred ca le vezi numai ca sa imi arati ca poti sa le distrugi. Uneori am senzatia ca iti sunt sac de box, imi arati ca sunt tare, ca sa imi poti demonsta ca totusi ma invingi…uneori ma ridici doar ca sa ma doara mai tare caderea, si atunci …atunci cred ca ar fi mai bine sa nu ma cunosti, sa nu vezi nimic bun, asa nu ai avea ce sa distrugi…sa nu vezi nimic cald, la fel ca oricine altcineva, atunci nu ai mai avea ce sa ingheti…sa nu vezi nimic tare, ca sa nu ai in ce sa lovesti…si sa nu ma suporti, ca sa nu ma intreb de ce te suport.

IMG_64149978815714

Lasă un răspuns

