Doar un gand #1

     Uneori chiar avem impresia ca ii cunoastem..uneori chiar credem asta cu tot sufletul, ascundem cu sau fara voie, constient sau nu , unele defecte, le ascundem de altii, si le ascundem de noi, le gasim scuze, si la mascam cu sute de motive false, doar pentru ca suntem atat de loiali unei idei…ca ii stim, ca ii cunoastem…ca nu sunt altfel, daca nu ii cunoastem noi, cine sa o faca? Daca nu noi, cine? 

     Si apoi..aflam ca nu e lucru pe care ar putea sa il faca , si care sa doara mai tare, decat sa demonstreze contrariul..momentul inevitabil in care aflam cu cata maiestrie am pictat in minte chipul cuiva , gresind de fapt orice culoare…cu cat talent am construit o minciuna in jurul unui sambure de adevar…si impactul e cu atat mai mare cu cat timpul in care am zidit povestea e mai lung…si cu atat mai dureros ..cand din pacate , cei in privinta carora ne-am inselat ..sunt totusi cei pe care …si nici macar nu e vina lor, de fapt.

tumblr_nf2zgeA0sg1spnyg9o1_500

P.S, Multumesc pentru nominalizari , imi pare rau ca nu eram activa in perioada aceea si ca nu am putut sa le dau mai departe, totusi sper ca voi apuca macar sa raspund la intrebarile primite, in curand.

P

Lasă un răspuns

