Pierduti in…

S-a pierdut apusul in parul tau acum nu stiu cate ceasuri, asa cum ne-am pierdut noi in seara asta pe strazile pustii ale unui oras mult prea trist, mult prea gol, in goliciunea lui oglindindu-ne pe noi….un oras atat de cunoscut si o strada fara inceput, si fara sfarsit, parca vrem sa gasim marginea acestui infinit, dintre privirile noastre…prinde-mi in palme orizonturile albastre.

Asfalt cald sub talpile mele, deasupra noastra sunt mii de stele, si e atat de multa liniste care urla la noi, te rog prinde viata ca ai ochii goi. Privire intunecata si  genele-ti sunt ude, cand ma privesti asa aud cantece mute….buze crapate, usor intredeschise , porti spre paradis ce par a fi inchise…si cheia e ascunsa si nimeni nu se-amuza. Suvinte batute de vant, as vrea sa spun ceva dar nu scot un cuvant, pentru o clipa vreau doar sa simt, prinde-ma in brate si nu o sa te…nu vreau sa ma mint. Piele ,pe piele si tremur usor, habar nu aveam ce-nseamna „a-ti fi dor”…dar clipa asta deja imi lipseste, hai sa vedem cine nu mai clipeste, ca momentele trec intr-o clipita, si vreau clipa asta sa fie infinita.

Mii de secunde, si mireasma de tei, tu si eu, spune ce vrei. Zeci de atingeri ca niste petale si gust de cirese amare, pe buzele tale… si zorile vin si vraja o fura, si ploua de rupe , dar cine se-ndura sa plece, cand parca nici trimpul nu ar mai trece.

Saruta-ma de adio pe frunte, si fugi…si da-mi de stire cand o sa ajungi…ca restul nu mai conteaza, voi iubi mereu ploaia la amiaza .Si nu uita, ca eu n-o sa uit ….si nu ma pierde, ca nu te-am pierdut…si nu privi in urma , raman eu sa privesc..si tine cont ca poate ….

E firesc sa ne pierdem pe strazi cunoscute,lipsite de viata si mult prea tacute , in nopti ploioase de vara, cand nimeni nu  a mai ramas afara, cand semaforul danseaza pentru noi, si poate, macar o noapte, nu suntem trupuri imbracate.. cu ochii goi.

tumblr_msnrvd1AXi1sfkodyo2_500

2 gânduri despre „Pierduti in…

  1. Cum sa nu te pierzi cand este cumpana dintre anotimpuri. Este noaptea cea mai scurta cu gust de cirese si parfum de tei.

Lasă un răspuns

