Fara titlu….

Nici nu stiu de ce ma mai complic….oricum, orice spun, nu pot sa te ating, cuvintele mele nu mai ajung de mult la tine, si ma intreb acum,”ce-a mai ramas din mine?”…si chiar incerc sa inteleg, de ce ne mai vorbim, ca orice iti spun eu, la tine-i inutil… si orice demonstrez, la tine e nimic…si pun pariu ca nici acum, nu intelegi ce zic.

Si ma intreb, de ce te mai ascult, sau de ce te-am lasat, sa imi spargi inca un scut, ori de ce te-am lasat… sa imi aduci aminte, ca uneori pot fi „copila fara minte” ?

Si uneori ma-ntreb ce naiba sa-ti mai zic, raspunsul este simplu,pur si simplu „nimic”…oricum sunt doar cuvinte,oricum n-au niciun sens…si nici eu nu mai am chef, sa-ti mai scriu inca un vers.

sad vampire

4 gânduri despre „Fara titlu….

Lasă un răspuns

