Am….

Am inchis ochii,

Am strans din dinti.

Am citit chipuri,

Am vazut ochi raniti.

Am pierdut vise,

Am lovit usi inchise.

Am lovit in pereti,

Te-am facut sa-mi repeti.

Am ascultat,

Am certat,

Am iertat,

 Am mers mai departe,

Am sarit de etape.

Am mers inainte,

M-am pierdut in cuvinte.

Am enervat,

Am ignorat,

Am vindecat,

Am ranit,

Am uitat.

Am picat,

  M-am ridicat.

Am privit si-n trecut,

M-am ranit si mai mult.

Am mers in fata,

Am acelasi fir de ata.

Am noduri pe el,

Si-un suflet de-un fel.

Am mii de ganduri,

Am sute de randuri.

Am un pix si-o pagina,

Amintiri in paragina.

Am lacrimi si vise,

Si zambete stinse.

Am zambete largi,

Si persoane dragi.

Am sentimente,

Uneori absente,

     Alteori abstracte…

Plec din realitate.

Ma pierd in fantezie,

In noaptea tarzie.

In ziua cu luna,

Am impletit cununa,

De ganduri, in cuvinte..

Sa imi aduc aminte,

Ce sunt si ce am fost.

Si ce voi fii, de are rost..

IMG_20150129_174120

2 gânduri despre „Am….

Lasă un răspuns

