Razboi in doi….

Vant, pulbere, praf, sunete, ploaie, tipete….eu , tu …suflete.

Sunt eu si tu …o camera goala , nu noi in ea, ea intre noi…ca distanta asta nu se-mparte la doi…un zid de sticla si doua ciocane, dar nici unu din noi nu o sa-l sfarame…ca putere nu-i , si nici vointa…sunt doar cuvinte…poate chiar cainta.

Si spui ca asa …asa nu mai merge….Si eu vorbesc cu tine, dar cine intelege? Si tu vorbesti cu mine, dar cine te mai crede, si ma privesti in ochi, dar cine te mai vede ?….

Eu vorbesc prostii de zile-ntregi, tu te prefaci ca intelegi? Eu ma prefac ca inca-mi pasa, tu te prefaci ca sunt frumoasa…eu ma prefac ca te ascult, si tu-mi arati ca nu esti mut…eu ma prefac ca nu te uit, si tu ca vrei sa te sarut…

Imi prinzi umerii goi, ma zgudui, dar cine te mai simte…tipi..dar pentru mine acum sunt  doar cuvinte…Imi prinzi parul in maini, imi las capul pe spate, aud ca prin vis…in ureche niste soapte….aud tot , nu mai ascult nimic….nici tu n-ai ascultat cand a trebuit…si jur …am obosit …sa stau, sa merg…sa ma opresc si sa explic, orice fac si orice spun…orice aleg sa pierd pe drum….

Imi dai drumu si fac un pas in spate, privirea ta ma-ngheata si asta-i doar o parte…ca dansul asta mut…s-a intrerupt demult…si am ramas pe ring…am inghetat in frig…ca de au fost scantei s-au inecat in gheata …si noi stam aici …aproape fara viata…..te-as anima…te-as invia cum o faceam candva …dar nici daca as vrea , acum n-as mai putea, stii ce tii in maini…aia a fost…inima mea…ori poate…

Fac un pas in fata si tu dai inapoi, rad infundat la ce-a ramas din noi….tu arzi de furie, eu merg inainte …arunc in tine cu lame din cuvinte… luptam amandoi….dar in numele a ce ducem acest razboi? Ca la final suntem in genunchi amandoi si in jur e doar praf de stele…pulbere si bucati din lacrimile mele….eu am obrajii uzi, tu bratele zgariate…eu semne pe gat…tu vanatai pe coate…si nici n-am ajuns prea departe…

Imi intinzi mana in semn de pace…si eu o prind…imi zambesti, imi place…si ma ridic…ma strangi in brate …suspini…ma prind de trupul tau sa simt cum respiri….trag aer in piept…. te stang…te imping la intr-o parte…si plec…

34345-bigthumbnail

8 gânduri despre „Razboi in doi….

  1. Ioi ce frumos!! E foarte placut sa-ti citesc textele cu rima, pe masura ce citeam, ma tot gandeam ce frumos se potrivesc rimele, si mai ales ca e destul de lungut textul. Cu toate ca nu le prea am cu poeziile, imi place ce ai scris. Fara suparare, sunt cam obositoare punctele de suspensie pentru ca le folosesti si in locul virgulei si punctului.
    Vreau sa te intreb de ce nu scrii in versuri? Ca pana la urma e o poezie. Una frumoasa😀 :*

    • O sa incerc sa evit pe viitor folosirea excesiva a punctelor de suspensie, nu stiu de ce nu scriu poezii, probabil din cauza ca atunci cand scriu nu ma gandesc la rime, rima vine intr-un fel de la sine..ma bucur mult ca iti place, voi mai avea postari de genul :*

      • Asta chiar e o poezie, eu asa o consider. Nu are fir epic, deci e poezie. Si are rime, ceea ce o face sa fie „si mai poezie” :)) te pricepi si la poezii, mai ales ca scrii despre oameni, sentimente, ganduri. Avusesem si eu o tentativa sa scriu poezii in clasa a 2a, a 3a, dar erau despre Mos Craciun si natura… :)) oricum, nu-s de mine😀 parerea mea este ca ai talent :*

        • Multumesc foarte mult, inseamna enorm pentru mine :* O sa incerc de ce nu sa le asez in alt mod, poate va iesi ceva, la poezii trebuie tinut cont si de ritm sau masura si eu asta nu am luat in calcul, dar voi incerca, chiar ma bucur mult ca ti-a placut , si daca ai incercat atunci cand erai mai mica , poti reincerca oricand,nu ai de unde sa stii poate acum iti ies :*

Lasă un răspuns

