Ruine…

Am crezut ca mergand …vazand chiar si pentru putin timp acele vechi ruine ale trecutului meu ma voi simti mai bine, am crezut ca privind in ochii ei macar pentru cateva minute, vazand ca e bine  …am crezut ca daca o sa observ pentru cateva secunde cum ii lucesc ochii de dragoste, ochi ce mi-au infrumusetat copilaria o sa ma simt si eu la fel de plina de viata …dar nimic nu a fost asa….

M-am plimbat printre ruine doar pentru a realiza ca sufletul meu incepe sa semene usor, usor cu ele…ca eu ajung sa ma simt la fel…am evitat privirea ei pentru ca durea prea tare gandul ca intr-o zi , cand o sa ma duc sa o vad..ochii ei nu vor mai stralucii asa….nu stiu nici macar de ce ma gandeam la asta…pur si simplu o faceam…ma gandeam cat de repede trece timpul si cat de repede mergem si noi odata cu el…cat de usor ne putem pierde unul pe altul fara sa stim de fapt ce simtim…

Si am incercat pe acelasi drum pe care m-am dus….am incercat la intoarcere sa ma detasez la fel de usor cum m-am implicat..si ghiceste nu a mers…din contra am cazut mai adanc in butoiul cu melancolie lasandu-ma inecata de amintiri si de atat de multe sentimente contradictorii…nici nu mai stiu pentru cine ar trebui sa lupt…pentru mine sau pentru ei, pentru ce pot sa fac, sau pentru a aduce inapoi ce a fost…cu cartile pe fata sau ascunsa dupa aceleasi antice ziduri….

Si problema e ca in spatele acestor mii de intrebari, raspunsul e doar unul, il stiu dar nu il pot accepta….nu pot sa ma impac cu ideea ca pana la urma ar trebui sa renunt la ceva…ca nu am cum sa merg cu doua in paralel…ca nu pot multumi pe toata lumea si in acelasi timp sa ma nemultumesc total pe mine….ca la fel cum ei nu merita …nu merit nici eu sa ma mint…si daca raspunsul e unu singur …cu impacarea cu sine cum ramane….ea de ce nu e?

wpid-wp-1408610874204.jpeg

Lasă un răspuns

