Pierdut….

M-am pierdut in ceata, in negura, m-am lasat ghidata de vand, si el a suflat prea tare, m-a sfaramat in bucati si m-a aruncat in mii de directii, doar ca sa ma adune furtuna sa ma lipeasca la loc, m-am pierdut in intuneric invatand sa urasc lumina, am fugit de soare doar pentru ca am iubit luna…m-am indragostit de stele pentru ca pareau firave, si mi-am imaginat ca intr-o zi voi fi si eu o stea.

M-am pierdut pe un drum intr-o padure necunoscuta, plina de iluzii si fantasme, pline de vise rapite , mi-am zgariat trupul in crengi de copac uscate, si talpile saruta frunzele asezate pe jos, umede si reci, si nu stiu care imi e calea si incotro ma duc sau incotro ar trebui sa o apuc, nu stiu nici care-mi e reperul..si nu sunt sigura nici care imi e destinatia, nu sunt sigura sunt doar singura…

Si m-am ratacit in cimitirul sufletului meu, aducand omagii unor sentimente distruse,incercand doar ca sa sadesc printre ele altele noi dorindu-mi sa il transform in gradina, sa fie viu macar pentru un timp…pentru ca jur ca incerc sa simt, dar teama e paralizanta…

M-am pierdut intr-un dans haotic, al carui pasi nu-i stiu si ma intreb cu ce voi ramane eu la sfarsit , pentru ca am in mine teama, ca acel ceva va fii nimic..ca voi avea in maini al meu suflet si inima la tine …si te rog, nu ma pune la pamant ca nu stiu daca sunt in stare sa ma ridic.

IMG_3547

Lasă un răspuns

