Un fel de scrisoare…de fapt…sa-i spunem „descarcare”….

Stau in intuneric privind tavanul care oricum nu se vede, incercand sa imi dau seama de ce unele persoane pot fi atat de ipocrite…dar nu are nici un rost oricum nu pot gasi un raspuns…nu pot gasi nici unul pentru tine…si stii de ce, pentru ca fara sa vreau de mic copil am invatat sa tin la tine…

Stii care e problema…problema e ca nu am crezut vreodata ca poti ajunge asa, ca poti sa te schimbi in halul asta, ca poti uita cine ai fost, sau ce ai fost si sa devi asta…nici nu stiu cum sa te numesc…te-as face in mii de feluri dar culmea, pe mine nu ma lasa inima…

Cand ai uitat? Cand ai uitat tot ce te definea ca persoana? Cand ai hotarat ca e ok sa intri cu bocancii plini de noroi si sa calci in picioare sufletul altora  fara sa privesti , macar o clipa, in urma  la tot ce ai distrus? Si…si te astepti sa mai fie vreodata la fel?  Te astepti sa te mai privesc in ochi , cand inevitabil o sa apari in fata mea? Imi pare rau, dar nu voi face asta, nu voi face nimic care sa iti mai demonstreze , nici macar pentru o clipa , ca mai insemni ceva pentru mine…si stii de ce? Pentru ca asta a fost alegerea ta..pentru ca asa ai considerat tu ca e mai bine,…nu ma contrazice nu are niciun rost…nu ai spus, ai demonstrat..si eu nu mai vreau sa vad piesa asta de teatru jucata la infinit…am inteles ce era de inteles…nu-ti mai pasa…asta e tot…inceteaza mascarada, da-ti masca jos, sterge numarul din telefon, oricum il ai degeaba…si gata…

Sad_Girl_bee-media.blogspot.com (8)

Un gând despre „Un fel de scrisoare…de fapt…sa-i spunem „descarcare”….

Lasă un răspuns

