Ganduri …

wpid-img_93884531503367.jpeg

Am baut la cafea azi sa imi ajunga pentru toata viata si la cat am tastat mesaje mai ca se sterg literele de pe taste, si da …ca de obicei prin minteam mea se plimba sute si mii de idei, si daca as reusi macar sa prind capatul uneia ar fi perfect ca nu as mai abera acum aici in mod alert.Dar ce rost are sa vorbesc despre lucruri concrete si sa transpun totul in idei directe, cand tot e un joc si nimic mai mult, ai dat startul joaca cat poti sau iesi pe loc.

Ti-as pune o mie de intrebari dar sincer nu vreau raspunsuri, nici certitudini, nu vreau nimic, lasa-ma sa traiesc cu impresia ca asta e un alt vis, unul mic, si ca nu are sfarsit , ca nu ma voi trezi, pentru ca nu vreau sa dau ochii cu zorii, mie imi plac norii, pe cerul noptii, nu e o gluma…sa spunem ca a murit umorul, saruta-ma sa imi iau zborul.

Atinge-ma ca sa vibrez, ca o coarda de vioara la cea mai fina atingere, ca o flacara puternica inainte de stingere…lasa-ma sa palpai, sa luminez ca un licurici in bezna , sa apar si sa dispar din fata ochilor tai doar ca sa vad daca ti se face dor…lasa-ma sa fiu tot ce nu iti doresti sa fiu, si tot fara de care nu ai putea trai, si daca am intrat in joc lasa-ma sa joc dar nu schimba regulile drintr-un foc…

Si daca sunt lasa-ma sa fiu…asa cum nu vrei tu sa dai crezare, in ceasuri dulce sau amare, ca sunt asa cum vreau sa fiu.

Lasă un răspuns

