About my soul….

abstract-girl-artwork-hd-wallpaper

Privesc, cu regret, la niste poze, aducandu-mi aminte de anii care au trecut, de persoanele care au fost in viata mea si care la fel de usor cum au intrat in ea au si iesit, lasand in urma doar o amintire, dureroasa sau nu, in functie de cat de mult au insemnat si de modul in care au plecat, incerc sa ma gandesc cum ar fi viata mea acum si cine as fi eu daca ei ar fi ramas. As fi o persoana mai buna ? As gandi altfel? Probabil, dar nu imi pot imagina nimic de felul asta si chiar daca imi lipsesc unele persoane, sunt impacata cu lipsa lor.

Poate sunt clipe in care as da orice sa imi mai strang o data in brate bunicul, si e cert ca as face oricand un drum in alta tara doar ca sa imi vad fratele, si poate sunt clipe in care vreau sa uit pe cineva,sa ma prefac ca nu a facut niciodata parte din viata mea, sau din contra as vrea sa am amintirile inacte , si sa retraiesc acele clipe , chiar daca nu ar fi real.

In orice caz nu vreau sa vorbesc despre clipe trecute, dezamagiri, amintiri sau alte cele pentru ca probabil nu as mai termina…

Am realizat ca in ultimi ani au fost destule incercari peste care am trecut, destule persoane pe care le-am pierdut pe veci, care au plecat de langa mine pentru eternitate,  si ca aceste incercari m-au schimbat in multe feluri, stiu ca m-au maturizat ca m-au intarit, vorba aia ” Ce nu te omoara , te face mai puternic”, dar care in timp, sau pe moment si-au luat tributul. Poate am platit in lacrimi, in zambete, sau in alte feluri, dar cert e ca dupa fiecare m-am schimbat, fara sa imi dau seama pe mine.

Stii cum e, cand ceva te marcheaza si dupa incepi sa vezi lucrurile altfel, devii mai bun sau mai rau, mai puternic, mai determinat, mai intelegator sau mai milos, in orice caz, nu e ceva impresionant, altii nu observa dar tu simti..

Ei bine, in ciuda acestor provocari, in ciuda zecilor de schimbari pe care le-a suferit personalitatea sau look-ul meu, un element a ramas intact.

Sufletul meu cred ca e la fel. Nu o sa stau acum sa ma prostesc incepand cu fraze de genu „Am un suflet de copil” pentru ca toti stim ca oricat de mult ne-am dori sa pastram un suflet de copil e imposibil, apar prea multe sentimente care il altereaza, copii simt numai iubire, noi suntem incapabili sa deosebim toate sentimentele pe care le avem. Deci nu, nu am un suflet de copil si nu la asta ma refer cand spun ca e la fel, ca a ramas intact, ci la faptul ca am incercat sa nu arunc nimic din ceea ce a intrat in el…Indiferent daca persoana aia mi-a fost prieten si acum nu ne mai salutam pe strada, sau daca mi-ai fost necunoscut si acum zambesc cand te vad si poate te iau in brate, indiferent daca exista in viata mea sau daca a existat si a plecat fara motiv, daca traieste sau daca a murit acum sapte ani, stiu ca nu a fost dat la o parte. Poate nu mai are persoana respectiva o importanta prea mare acum, poate nu ne mai vorbim, poate nici nu ne mai cunoastem pe strada , poate au fost clipe in care am iubit-o sau in care am urat-o, poate e o ea sau poate e un el, indiferent de toate aceste aspecte stiu sigur, ca daca as revedea o poza as stii totul despre ea, ca daca ascult o melodie imi aduc aminte de ce a insemnat pentru mine, chiar daca nu mai am nicio legatura cu persoana cu care am ascultat-o sau care a facut-o sa insemne ceva pentru mine, stiu ca daca inchid ochii in timp ce o ascult mi pot imagina pe ceilalti..si asta nu spune decat un lucru despre „capacitatea de pastrare” a sufletului meu…ca in timp, a ramas intact…nu a pierdut nimic din ce a primit, nu a aruncat nimic din ce a adunat si nici nu o va face..de ce? Raspunsul e simplu…pentru ca daca a intrat a fot cu un motiv, pentru ca atunci a insemnat totul chiar daca acum nu mai inseamna nimic..pentru ca atunci am plans chiar daca acum rad, sau invers, pentru ca a facut parte din viata mea , chiar daca acum se plimba spre uitare..si pentru ca intr-un mod simplu si deloc important ma defineste….

~Carro

Lasă un răspuns

