Behind the blog <3

behind_the_blog

Buna! Am primit asta de la Theo ( Multumesc mult! :*) si chiar daca raspund cu intarziere la ea,  si poate multi dintre voi au trecut peste, zic sa vedem ce iese :d

Deci, reguli:

– trebuie să răspunzi sincer.

– trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.

– tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)).

Cerintele vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe) lucruri pe care vrei tu să le stie lumea.

Si acum intrebarile :

1. Din ce oras esti?

Pai…Practic m-am nascut in Braila, am stat pana pe la 7 ani, m-am mutat in Pitesti, am stat cativa ani.Am plecat la Harsova, pentru un an, dupa iar in Braila si iar in Pitesti, si iar vreo trei ani in Braila, ca sa ajung sa incep liceul tot in Pitesti…ai inteles, Nu? Nici eu:))) Ok, hai sa ramanem cu Pitesti , momentan :)))

2. Cati ani ai?

Cred ca 3, dar anul nasterii zice ca am implinit 17. Totusi nu sunt atat de sigura:))

3.Care este mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?

Mancare preferata..hamm nu stiu, ador pizza si ador pastele, dar cand vine vorba de dulce, orice, orice contine ciocolata, sau inghetata de menta cu fulgi de ciocolata:))) Stiu ca sunt deja  DEMENTA dar tot ador combinatia menta-ciocolata:))

Oricum nu cred ca exista pe aceasta planeta cineva care se poate abtine de la ciocolata, nu???? Adica , ce sunt extraterestri???

save-the-earth-its-the-only-planet-with-chocolate

  1. Care este cel mai mare vis al tău?

Vise..vise  …Ian Somerhalder….glumesc , glumesc :))) am multe vise, toate tampite si greu de realizat daca nu chiar imposibile, dar sa spun unul care chiar trebuie sa se implineasca, poi …vreau sa intru la medicina, dar mai am doi ani de liceu deci, asta poate fi realizat, nu?

5.Cea mai mare frica a ta este?

Cristina ar spune clar : PAIANJENI, eu as spune…as spune ca imi e frica de mine uneori, ca imi e frica de viitor, ca nu stiu cat de puternica sunt si cu ce pot lupta, si ca daca stau sa ma gandesc ma sperie necunoscutul.

6. Care e citatul tau preferat?

Sunt multe, sunt foarte multe… uite cateva❤

william-shakespeare-hell-is-empty-and-all-the-devils-are-here

descărcare

tumblr_maxkgpVeEh1rbovoro1_400

d17cad01cccf95759a904351d31df703

Motto: Daca vrei cu adevarat ceva, poti sa ai. Lupta pentru ceea ce iti doresti!

  1. Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi.

Daca aveti intrebari, le astept cu mare drag :*

Eu o provoc pe: Cristina , Lizzy, Lexy, si Bianca, Blair si pe oricine doreste sa participe :*

~Carro :*

Lasă un răspuns

