Goodbye Summer!

Vara asta…vara asta nu a avut nimic special, nimic iesit din comun, totusi, acum  in prima zi de toamna realizez ca vara asta am invatat multe.

Vara asta nu a insemnat numai soare, glume, raseste, iesiri, plimbari sau muzica ascultata aiurea noaptea cand pur si simplu nu puteai sa dormi, vara asta ..am cine imi este sau cine mi-a fost cu adevarat prieten, si am aflat cum e sa vorbesti ore la telefon cu cineva, fara sa te plictisesti, ceea ce in cazul meu, e un miracol. Vara asta am invatat sa rad, sa rad ca fraiera pe strazi dintr-o tampenie, sa rad fara motiv, sa alerg prin oras dupa nimic, numind asta plimbare, Cristina ( wildeyesopen.wordpress.com ) stie mai bine :)))

 Mi s-a amintit ca e cel mai important sa fiu cine sunt, ca e important sa nu renunt la ceea ce imi place sa fac, chiar daca altora nu le place, ca daca vreau sa fiu verde in cap pot sa fiu, ca daca mie imi place e ok, si multe alte lucruri pe care aparent le uitasem.

Vara asta a avut momentele ei, a avut plimbari pe faleza, poze, centrul vechi al Brailei, prieteni vechi, chitaristii de pe strada, sucuri varsate, vise neindeplinite, parti amuzante, alergari , Pitesti dimineata devreme, nimicuri care au facut totul frumos, poate ca nu mereu locul e important, uneori conteaza cu cine esti, poate fi scara unui bloc o casca in ureche si un prieten, si totul e perfect.

images (2)

 

~Carro~

2 gânduri despre „Goodbye Summer!

Lasă un răspuns

