Cuvintele sunt -sau nu- de ajuns..

Habar nu am de cate ori am spus ca nu pot exprima exact, tot ce vreau , in cuvinte…am spus de mii de ori sub diferite forme ca uneori „cuvintele nu sunt de ajuns”, si tot de o mie de ori m-am contrazis, de fapt ma contrazic cu fiecare postare pe care o aduc aici in fata ta, pentru ca daca nu ar fi de ajuns cateva cuvinte asezate aici negru pe alb, nu as mai scrie…

Cuvintele imi sunt de ajuns cand stau ascunsa in fata monitorului, cand gandurile mele prind viata fiind tastate aici, imi sunt de ajuns cand trimit mesaje , cand scriu orice lucru cat de neinsemnat, sau orice lucru important. Imi ajung cuvintele atat timp cat ele sunt scrise, insa cand trebuie spuse, parca nu imi mai apartin.

Daca as fi in fata ta  nu as putea sa spun atat de limpede ce am in minte, probabil nici nu as deschide un astfel de subiect.

Nu sunt o persoana extrem de timida, nu sunt genul care nu vorbeste, doar ca atunci cand scriu totul vine mai natural,imi e mai usor sa exprim ce simt, ce vad , ce vreau, pentru ca, in scris, nu are cum ” sa sune rau”. Aici e aici, eu scriu ce simt, ce gandesc ce vreau..tu intelegi diferit de el, sau de ea, sau de mine, tu din ce scriu eu intelegi ce e cel mai apropiat de mintea sau de inima ta, la fel cu eu fara sa imi dau seama adaptez postarile altora la starea mea de spirit..si aici e avantajul pe care il ofera blogul, de fapt avantajul pe care il ofera scrisul, scrisul nu poate rani, nu asa cum pot rani cuvintele spuse pe un anumit ton, nu este interpretat altfel in functie de ton, mimica…

Nu stiu daca am sau nu dreptate, nici nu imi pot da seama, acum daca ce scriu are macar sens… Tu ce zici? Cand sunt cuvintele insuficiente pentru tine?

~Carro ~

 

 

 

longing_by_krucilla-d3dexd9

3 gânduri despre „Cuvintele sunt -sau nu- de ajuns..

Lasă un răspuns

