Fara titlu

1378870_576025729172393_1826024479893485569_n

 

Sa plec….da suna bine, sa plec de departe, sa plec in locul pe care odata il numeam „”acasa””, sa ma rasfat cu amintirile copilariei sa retraiesc bucuria nimicurilor care imi infrumusetau zilele. As pleca chiar maine, daca as putea, dar nu pot…

Zilele trec atat de greu, parca saptamana asta nu mai vrea sa plece. Timpul a intepenit, pur si simplu sta in loc.

Astept ziua de luni, sa ma urc in tren sa petrec pe acelasi scaun sase ore sa ma desfat in incomfortul ala de care imi e atat de dor, privind doar cum se schimba peisajul in jurul meu. O  cafea, o carte si trenul, care sa ma poarte departe de aici.

De ce? Pentru ca pana si diversitatea zilelor mi se pare monotona, pentru ca nu simt gustul zilelor de vara, pentru ca soarele nu mai vrea sa ma faca sa zambesc, si ploile nu-mi mai linistesc spiritul asa cum o faceau.

Pentru ca somnul nu ma mai odihneste si aerul devine sufocant, pentru ca pur si simplu simt nevoia sa fiu acolo, sa simt briza, sa ma plimb seara in parcul copilariei mele, sa fiu pentru cateva zile in orasul natal.

Inca putin si apoi libertate, eu si drumul, drumul si cu mine.

Vreau sa imi iau ragazul necesar, vreau sa acord mai mult timp blogului, sau scrisului in general , de desenat nu am mai desenat de o vesnicie, un capitol de poveste nu a mai fost conceput de mintea mea de o eternitate, timpul nu a fost de partea mea, nici acum nu e, dar….poate va schimba tabara.

Ma pierd in cuvinte, scriu un post, il citesc, il sterg, il rescriu, apoi o iau de la capat, nimic nu mai are sens sau logica, nimic nu imi place, stiu ca suna copilaresc dar chiar vreau vacanta.

 

Sursa poza: Carpe diem ( https://www.facebook.com/floare.de.Octombrie )

 

~~Carro~~

Lasă un răspuns

