Stii ce vrei?

Stii ce vreau?

Nici eu nu stiu, vreau multe, dar totusi vreau putine, vreau totul ,dar nu vreau nimic.

Stii ce vreau?

Ma vreau pe mine, infloritoare si zambitoare mereu. Imi vreau ochii luminati de fericire, parul in vant si un zambet tamp, tatuat pe chip.

Stii ce vreau?

O primavara vesnica, flori de ciresi pe strazi, rochite inflorate, zambete si fluturi ca in desenele animate.

Stii ce vreau?

Vreau noaptea mai lunga, luna mereu pe cer, luminoasa, puternica ca o regina si adierea vantului pe piele.

Stii ce vreau?

Vreau imbratisari lungi, sarutari dulci, vise impreuna, momente amuzante, amintiri de neuitat. Vreau sa fiu tinuta de mana. Vreau sa fiu invartita in ploaie.

Deci stii ce vreau? Hai ca e simplu…Zi-mi! Stii ce vreau? 

Te vreau pe tine.

 

P.S, Am multe lucruri pe care mile doresc, multe atat de neimportante pentru unii, dar semnificative pentru mine. Deschide ochii mintii tale, priveste-ti inima si descopera ce e in interiorul ei, priveste-o cu mintea ta de poet dar intelege-o cu sufletul ce ti se afla in mijlocul furtunii.

Spune-mi, ce ai descoperit? Tu ce vrei? Tu la ce visezi? Tu la ce speri? Tu pentru ce lupti?

 

~CARRO~

Girl in Red

Un gând despre „Stii ce vrei?

  1. Eu? Eu VREAU poate ce si tu vrei, eu vreau ce poate si el/ea vrea, eu vreau poate doar ce vreau.Dar cateodata vreau ce nu vreau desii vreau. Stii ce zic? Ca atunci cand VISEZ la El pe prag de seara si ma gandesc ca mai bine citesc o carte noua, sau astept noua ore sa se trezeasca si sa-i spun „Buna dimineata”. SPER ca intr-o zi sa fiu inteleasa , sa fiu atrasa de necunoscut si ingrijita de nevazut, sa fiu pierduta-n mine ca o alga in propria sa viata: Marea. LUPT pentru a ma face cunoscuta dar pentru a fii invizibila, fiindca cateodata timpul ma face sa cred ca e mai bine sa fi moarta si sa-ti planga altii de mila o zi decat sa fii vie si sa le plangi tu altora de mila in fiecare zi. DESCOPAR ce si tu vei descoperii daca VISEZI la ce SPERI si LUPTI ca sa DESCOPERI.

Lasă un răspuns

