Eu..tu…

Hai sa ne tinem de mana pe drumul de foc.
Hai sa ne pierdem in flacari luptand pentru iubire.
Sa ne facem scrum, incercand sa gasim ceea ce ne implineste.
Sa fim fum de tigara in vant zburand spre dorinte

Arata-mi cum sa imi las sufletul sa zboare spre tine, deconecteaza-ma de realitate, fa-ma sa ma pierd…sa ma pierd in tine,sa ma dizolv in marea asta de sentimente necunoscute ce vor sa ma inghita. Sa simt tot si sa dau tot in schimb, accept sa raman fara nimic, dau tot din mine, dau tot ce am, daca imi spui pentru ce…
Dar daca eu dau tot, daca imi dau sufletul si imi injunghii singura inima, da si tu la fel. Pierde.ti mintea odata cu mine, vinde-ti sufletul odata cu al meu….
Suna tragic si poate macabru, dar ce stiu demonii , ce stiu ingerii cu aripi taiate , ei nu stiu nimic, nici noi nu stim, dar sunt franghii prea groase cele ce ne leaga.
Eu vrajitoare si tu imi esti ofranda, te sacrific in ritualul meu, te omor pentru nemurirea mea, dar cel ce va castiga tot esti tu, caci vraja mea are doua sensuri, mor eu mori si tu, traiesti tu o fac si eu…
Asa ca tine-ma de mana cand trecem prin foc, lupta cu mine in tinutul flacarilor, lupta cu trupul pentru o iubire blestemata de zei,prefate odata cu mine in scrum cand izbanda nu va fi a ta, si in vant zboara , spulbera-te , alergand cu aripi de fum spre dorintele inecate in mare.

Lasă un răspuns

