Rugamintea unui inger

~~Arunca-ma in iad de vrei sa-nvat sa, zbor de ma vei duce-n rai’ voi invata sa cad.~~

Lasa-ma sa zbor singura. Lasa-ma sa simt vantul biciuindu-mi pielea in urcarea mea. Lasa-ma sa simt soarele mangaiandu-mi trupul atunci cand voi cadea.
Tu doar stai…de data asta nu interveni, lasa-ma sa imi croiesc singura drum printre nori, nu ma arunca tu, nu-mi lua sansa, nu ma forta sa cad.
Lasa-ma sa imi inalt sufletul la stele. Sa sclipeasca pe cer in noapte, sa fie un diamant in coroana noptii, priveste de la geam si il vei recunoaste. Lasa-ma sa vorbesc cu luna, sa ii spun tot ce simt, sa ascult povestea ei.
Lasa-ma sa ma pierd in zori, printre zanele ce picteaza cerul diminetii. Sa devin culoare, rupta din soare, sa lucesc. Sa fiu  pe un nor ce iti umbreste calea cand e prea cald. S-aduc la tine cand e prea frig o raza de soare.
Si de va fi sa cad, te rog sa nu ma prinzi, lasa-ma sa cunosc abisul, eu nu ma tem, cum nu te temi nici tu.
Lasa-ma sa simt haosul din inima mea, sa fiu un pion pe tablande joc daca asa mi-e scris.Nu ma muta, tu nu esti jucator, esti doar un alt pion.
Cand nu o sa mai pot din aripi sa mai dau, atunci tu sa ma prinzi de mana, sa imi soptesti cu glas domol poveastea lumii la umbra unui copac. Sa-mi spui cum soarele si luna s-au cununat. Si cine a dansat cat raiul s-a maritat cu iadul. Sa-mi impletesti cununi de Nu-ma-Uita, ca sa nu uit in veci iubirea ta.

image

*Carolyne*

4 gânduri despre „Rugamintea unui inger

Lasă un răspuns

