Fight

10178334_443369065809838_1009931169_n

~Cand tu strigi, eu strig mai tare~
Inca o cearta cu parfum de flori de camp, calcate-n picioare, zdrobite sup pasii grei,alinate doar de vant, precum sentimentele din inima noastra, acum.
Inca o cearta in culori inchise, caci tot ce-a fost aprins s-a stins, si rosu a devenit visiniu, asa cum inimile noastre sunt acum.
Lumina a disparut, noi dansam in intuneric, valsul s-a dus de mult, precum vremea frumoasa, acum e furtuna, si melodia ne poarta in pasi de razboi, un dans ucigator, unu la unu, niciunu in „doi „.
Noi? Noi nu am existat, niciodata, doar am visat la asta, dar visele sunt nimic fara dorinta, si noi nu ne-am dorit nimic, ca ne imbatam cu apa rece crezand ca avem totul, si unde nu-i dorinta nu-i vointa….
E inca o certa rece precum gheata, inca un uragan ce trece peste noi, ne limpezeste mintea dar ne face praf sufletele , pentru ca noi, noi nu putem gandi cand e vorba de noi, dar oare simtim? Ce simtim, ca ci eu acum nu mai simt nimic, sunt golita de orice simtamant, nu sunt nici calda, nu sunt nici rece, sunt goala pe interior, inerta…Si dupa ochii tai goi, as jura ca esti la fel.
Ca de obicei, amandoi la fel…
E ultima cearta caci am obosit, si o simti si tu, sau daca nu, o vezi, e usor de citit pe trupul meu, caci nu mai pot suporta tensiunea, picioarele cedeaza si eu cad, cad sub greutatea a mii de cuvinte, spuse si negandite , ca daca ne intoarcem si vedem ce am spus nu mai intelegem nimic nici noi.
Si ochii mei nu vor sa se mai deschida, nu mai au motiv, te-ar privi degeaba, nu te-ar recunoaste, sclipirea care i-a fermecat s-a stins…
Hai sa renuntam…ce zici?
Nu putem , orgoliul e prea mare , nici unu nu spune stop, dar imi place sa cred ca pe langa orgoliu, ca mai e si altcelva, altceva din cauza caruia inca suntem asa.
O fi doar ambitie sau nu, nu stiu, spune-mi tu….sau….
Alunga frigul si fa sa fie cald din nou. Opreste vantul, c-am scuturat toti ciresii. „Aprinde „ culoarea, fa-mi inima sa bata , inca o data. Si schimba melodia, nu suntem in razboi, pune-mi ceva linistitor, ridica-mi privirea, fixeaz-o in a ta, cuprinde-ma in brate, si tine-ma asa….

A fost inca o cearta, si alta va urma…

Un gând despre „Fight

Lasă un răspuns

