Izolati intr-o cutie de sticla

10151608_440633309416747_913135832_nSunt in fata ta….dar parca nu as fi. Tu nu ma vezi sau nu vrei sa ma vezi, nu stiu ce sa cred. In fata ta sunt doar un alt obiect din decor, neinsufletit, inert intact.
Ma pierd in ochii tai incercand sa descopar, une e capatul culoarului pustiu de iarba din ei. Ma pierd in ei pentru ca sunt la fel de goi ca sufletul meu, sunt la fel de reci, razele de soare nu ii incalzesc.
Tu…tu te uiti prin mine, cautand ce? Spune-mi ce cauti, ca sa-ti spun ce pot fi.
Si totusi daca nu ma vezi, simte-ma. Atinge-mi sufletul, inima, corpul, toate sunt reci. Treceti degetele prin parul meu si da-mi capul pe spate ca sa ma privesti in ochi. Incalzeste tu ce e rece, dezghiata-mi „eul”.
~ Eul meu…..dar cine sunt eu?~
Da-mi mana, sau trage-ma in bratele tale, ca sa vezi cum tremur la o singura atingere, si cum ma pierd in neant, cum ma abandonez in bratele tale.
Si daca nu ma vezi, si daca nu ma simti, macar asculta-ma.
~Ma auzi?…Nu, nu o faci.~
Soptesc in urechea ta dar tu nu simti nimic, tip spre tine dar cel care imi raspunde e ecoul ce ma anunta ca sufletul tau e la fel de gol ca al meu.
Strig, dar tu esti departe…mult prea departe, desi corpul tau e tot aici, langa mine.
Vezi zidul dintre noi, la mine transparent, la tine opac, vezi cum suntem lipiti de el in acelasi loc, cum palmele noastre se suprapun pe sticla rece?
~Cine e inchis in cutia de sticla? Tu sau eu?~
Suntem rupti de lume, in lumi separate purtati de ganduri, diferenta e ca daca nu te vad eu te simt, daca nu te simt te aud, daca nu te aud, amintirea ta domneste in inima mea.
Dar tu? Tu de ce fugi, spune-mi ce te face sa fugi asa departe, spune-mi ce te ascunzi sau ce urmaresti, caci jur….jur ca nu te voi ruga sa te intorci mai mult de o clipa.
In toarecte o clipa..
~Daca vrei sa pleci…PLEACA! Dar….dar ia-ma cu tine~
Intoarce-ti privirea doar o clipa….prinde-ma de mana si culege-ma de pe drum…ca eu am obosit sa lerg catre nimic.

Lasă un răspuns

