La fel, dar putin altfel…

Tin o carte in mana, si privirea mea aluneca peste cuvintele scrise cu negru pe alb, le vad dar nu le percep, mintea mea e in alta parte. Citesc un paragraf de sapte ori dar e egal cu zero nu imi aduc aminte nici macar un cuvant. Privirea imi e blocata pe pagina, dar vede cu totul altceva.
Am castile in urechi, o melodie pusa pe < repeta >, tot ce inteleg din ea e „Rise and fall, and rise and fall” versurile ei imi smulg un zambet, imi place vocea solistului.
Parul mi-e ud, ascuns de gluga neagra, stiu ca ar fi trebuit sa stau in casa, dar e unele din zilele alea in care, prezenta a patru pereti devine sufocanta. Asa ca stau la aer. Care aer? Nu simt nimic, parca sunt inchisa intr-o cutie invizibila. Vad oameni trecand pe starda , toti imi par umbre, nimic care sa ma scoata din visul asta cu ochii deschisi, nimic care sa ma trezeasca.
Sunt constienta doar de banca verde pe care stau,de pisoiul negru care se joaca cu o zambila si de peretele de langa mine pe care imi sprijin capul. De fapt sunt constienta de tot ce e in jurul meu, dar toate par mult prea departe, ca si cum m-ar desparti un perete de lume.
E unul din momentele alea in care observi totul in jurul tau. De la praful care se joaca in razele aurii de soare pana la ultima pasare de pe cer, e momentul ala in care te pierzi, te pierzi in ganduri, in sentimente, tu te pierzi pe tine, si lupti cu toata fiinta sa te gasesti.
E un moment de liniste profunda, desi in jurul tau e zgomot, si iti place. Iti place pentru cateva secunde, ce tie iti par ore, sa te rupi de realitate, te linisteste si te calmeaza, te face sa vezi totul altfel, te umple de putere.
Magia dispare, sunetele revin in jurul tau, cutia invizibila din jurul tau s-a dezintegrat, si tu ai revenit, la fel, dar putin altfel.

Lasă un răspuns

