Ploaia

Uneori ador ploaia…
Imi place sunetul produs de picaturi pe asfalt. Imi place perdeaua incolora tesuta de ele in jurul meu.Ador linistea din casa si intunericul ce imbraca camera precum o mantie, strapuns doar de razele timide ale veiozei din coltul patului ce se joaca cu umbre pe pijamaua mea alba. Cartea din fata mea ce parca isi sopteste povestea pe un ton fin in linistea camerei, si mp3-ul ce lasa sa se auda in surdina, atingerea corzilor de vioara.
Inchid ochii si ascult simfonia..prima linie, doar solisti de soi, tenorii ploii si o vioara, linia a doua, o soprana delicata – sunetul fin al cartii rasfoite. Deasupra lor, doar eu, repiratia mea si a mea inima ce in tihna le tine isonul.

Uneori ador ploaia….
Privesc pe geamul aburit al autobuzului, intr-o dimineata pe la sapte, cand soarele a ales sa doarma mai mult.Privesc miscarea lenta a oamenilor cu chipuri triste. De ce sunt tristi?
Ploaia e frumoasa..ale ei picaturi iti mangaie pielea in cel mai fin si pur mod posibil, lacrimile cristaline ale norilor iti saruta buzele fugar, soptind in parul tau povesti de dragoste nemuritoare.
Eu zambesc, un zambet scurt, dar nu trist, melancolic? Poate.
Ma uit la persoanele de langa mine, si in mutime zaresc un singur chip zambitor. Un zambet mic, frumos, ce se oglindeste perfect in ochii lui albastrii, precum o oglinda a sufletului sau. E un copil…si el e vesel.
Tanjeste dupa atingerea delicata a ploii la fel de mult ca mine. Ca si mine, si el ar sarii in prima balta, doar ca sa vada cum e sa fi atat de ud, fara sa se teama ca ar putea racii. Ar sta in mijlocul strazii, invartinduse cu bratele deschise, cu fata spre cer, razand la ploaie, cu tot sufletul lui.
El nu s-ar lasa dus de val, s-ar arunca in valuri de buna voie.
~Si eu la fel!~

~ UNEORI ADOR PLOAIA…FARA MOTIV, O ADOR.~
~ ~Carro~ ~

2 gânduri despre „Ploaia

Lasă un răspuns

