Un gand de dimineata si inca ceva ….

As vrea uneori sa nu mai fiu asa credula, sa nu imi pun sperantele la bataie in orice lucru si sufletul pe tava in fata oricui pentru ca dezamagirea e inevitabila, si nu pot sa o ocolesc..nu mai tine de mine.

As vrea sa fiu mai realista, sa deschid ochii mai bine, sa vad si partile rele nu numai pe cele bune, sau cel purin sa nu ma mai prefac ca ele nu exista.As vrea sa pot spune cuiva in fata ce ma deranjeaza fara sa ma gandesc ca s-ar putea supara, si in ultimul timp cam asta fac, dar nu intregime, pentru ca mie una nu imi place sa ii ranesc pe altii, poate o fac dar de cele mai multe ori e involuntar. Nu ma caracterizeaza…dar poate ar trebui, ar trebui sa fie si asta un scut de apare in fata celorlalti, sunt totusi lipsita de el.

Poate cel mai sigur mod de a spune ce simti e asa,in scris, pentru ca asa vezi cine se simte si cine nu, dar eu acum nu vreau sa se simta nimeni, e pur si simplu un gand cu care m-am trezit in dimineata asta, un alt sentiment…poate de nefericire, pe care am de gand sa il ascund . Totusi aici intre cuvinte sunt eu, si sunt asa , fara nicio masca, fara ascunzisuri, daca nici aici nu pot fi total sincera cu voi si cu mine insami, atunci unde?

„Cel mai greu lucru e sa te simti in plus, unde candva erai totul” nu, nu e asta, e sa ai senzatia ca parerea ta conteaza, el/ ea/ ei sa te faca sa crezi asta, si peste noapte sa realizezi ca nu e asa…

Dar ce sens are sa despicam firul in patru? Cu ce m-ar ajuta sa fac asta, o iau ca atare,trec peste, am persoane la care tin, si care tin la mine, si asta e tot ce conteaza, dincolo de aparente sunt sentimente, indiferent ca sunt bune sau rele, ca se schimba continuu mai mult sau mai putin, tu nu le poti schimba ,nu dupa bunul plac, nici eu nu pot…le simt si atat. Imi place ceva, ma deranjeaza ceva, dau clik pe „New post ” si ma descarc, apoi zambesc, a trecut tot…

Am spus ce aveam de spus si ma simt bine asa…poate de asta iubesc atat de mult blogul asta, cu timpul intr-un fel sau altul, a ajuns sa faca parte din mine, si daca am invatat ceva de la voi, de la cititorii care sunt aici, de la cei care scriu pe alte bloguri, e ca in orice clipa e mai bine sa spui ce ai, decat sa tii in tina, pentru ca cel ce stie sa citeasca printre randuri, desi e la mii de kilometrii si te cunoaste mai bine decat cei ce stau cu tine toata ziua, si oricand iti poate deveni prieten.

Am trecut de la un subiect la altul , stiu…si poate am vorbit de multe ori despre blog, dar simt nevoia sa o fac si azi…dar adresandu-ma in alt fel voua. Aici vorbesc liber, spun totul verde in fata, pentru ca nu am de ce sa ma ascund, cui ii place ramane in continuare, daca nu nu mai trece pe aici, nu am ce pierde…Dinstantele si necunoasterea dintre noi, nu sunt impedimente, ci din contra sunt benefice, ne ajuta sa fim ceea ce suntem…poate asta e cheia.

 

~~Carro~~

Lasă un răspuns

