Lasa-ma sa zbor

Permite-mi pentru o clipa sa zbor, sa imi deschid aripile si sa ma fac nevazuta in nori, doar pentru o fractiune de secunda, care in sufletul meu va fi ca intreaga eternitate, la fel de profunda si de fermecatoare. Lasa-ma sa simt mangaierea vantului pe pielea mea, sa simt soarele…sa ating luna…

Lasa-ma sa ma pierd in neant sa imi zbat aripile pentru a ma ridica mai sus si mai sus, pana cand voi reusi sa tin in palme o stea. Lasa-ma macar o ora sa visez la asta, caci stiu ca e imposibil sa ajung eu acolo…dar vreau macar sufletul meu si mintea mea de visatoare sa aiba parte de asta.

Te rog deci sa isi lasi sufletul sa zboare cu al meu, sa danseze impreuna printre norii albi spre intalnirea viselor lor, lasa-le sa se bucure…nu-mi frange aripile, nu ma lasa sa cad….

~~Carro~~

cropped-aion_love_by_nitro_killer-992x591.jpg

Lasă un răspuns

