fox_woman_1280x800_293

„ We all must stand alone against our demons”- Klaus Mikaelson.

Am propriile batalii interioare de dus. Un arc incarcat cu sageti de speranta. Proprii demoni interiori cu care sa lupt in spatele portilor de gheata. Demoni care lupta cu ingerii ce vor sa-i doboare. Si lupta e grea ,uneori mult prea dura, dar e a mea, plina de iubire si ura. E lupta mea ce se duce in fiecare clipa , ascunsa de alte priviri, e lupta din umbra. E lupta al carei deznodamant nici eu nu il stiu, dar in care lupt de o vesnicie, si o vesnicie mai am inainte.

Nu-i stiu inceputul, nu-i stiu nici sfarsitul, dar nu pot sa fiu doar un martor. Sunt razboinic si camp de batalie in acelai timp, si altii sunt victime , dar fara voia mea.
E batalia intunecata, se da in mine, pe timp de noapte, in vise, in ganduri, in tot …si-n nimic. Nu am ajutor, si nici nu-mi doresc, armura de gheata , e scut protector, batalia o tine in interior.
Sunt demoni puternici, sau temeri ascunse, sunt cosmaruri negre sau purtatori de lumina, pretul e unul singur, si-l vreau la fel de mult ca ei.
In lupta pot sa pierd un lucru, pe mine, caci sufletul meu e cel pentru care lupta ei, iar eu vreau sa fiu singurul stapan al sufletului meu.

 

Lasă un răspuns

