Vise

gg„ People starts dying when they stop dreaming”- Brian Williams.

Uneori realitatea e prea cruda sau pur si simplu noi vrem mai mult.. uneori stau si ma gandesc ca fara vise, indiferent daca ele sunt cele pe care le am noaptea sau cele pe care le am cu ochii deschisi nu as fi nimic.

Visele sunt cele care ne motiveaza sa mergem mai departe, sa luptam pentru ceva. Contribuie la fel de mult la ceea ce devenim ca realiatatea. In vise suntem noi insine, nu putem controla nimic, nu ne putem ascunde, nu putem fugi.
Visele sunt mereu parte din noi, o prelungire a sufletului care iese la suprafata.
Daca nu ai visa, nu ai fi nimic, nu as fi nimic..

Nu le interpretez, le iau ca atare, uneori ele sunt singurele care imi aduc „in fata ochilor” persoanele pe care mi-as dori sa le mai vad macar o clipa. Altele sunt cosmarurile care indiferent cat de tare ma inspaimanta, ma fac sa realizez ca orice ar fi se poate trece peste.

In plus am visele mele de perspectiva, visele alea cu care jonglez de la ora la ora, de la minut a minut, sau care uneori raman la fel, vise in care imi planific viitorul, si il schimb si il refac, sunt visele pentru care lupt, sau pentru care am luptat.

~~Carro~~

 

Lasă un răspuns

