Hy angels!

Ce faceti? Cum merge scoala?

Eu dupa cum v-am spus am o problema cu pc-ul si posteaza o prietena ce ii trimit pe mess, deci asta e motivul postarilor rare, dar momentan sunt la info. Deci…sa vedem ce pot spune:)))

Stiti cum cunt zilele alea cand nu ai chef de nimic, cand pur si simplu ai sta degeaba cu castile in urechi fara sa bagi in seama pe nimeni. Tu , muzica si lumea ta interioara poate chiar si o carte. E una din zilele alea pentru mine, azi as lenevi, azi nu as misca nici un deget, as rasfoi o carte si m-as lasa cuprinsa de actiunea ei si purtata in alta lume, in unele ore chiar asta fac, altele insa imi solicita atentia.

Ieri a fost mai bine, ieri era soare, eram mai vesela, vremea asta ma prost dispune, toata lumea e morocanoasa.

Sper ca voi sunteti veseli si bine dispusi😡

Ce ati mai citit in ultima vreme, imi puteti recomanda ceva?

~~Xoxo~~

~~Carro~~

Lasă un răspuns

