Eu…

 479890_213727305440683_1022107691_n

 

 

 “Life isn’t about finding yourself. Life is about creating yourself.”
― George Bernard Shaw

Sunt mii si mii de lucruri care imi trec prin minte, si totusi nu am cuvinte sa pot spune tot. Nu stiu de unde sa incep si unde sa termin, unde m-am pierdut pe mine si unde m-am gasit.

Stiu cine am fost, si cine vreau sa fiu, dar despre ce sunt acum , chiar in clipa asta am doar o vaga idee.
Sunt o visatoare, careia ii place in bezna noptii sa jongleze cu visele, ca sa se trezeasca zambind. Sunt realista, pentru ca odata ce te-ai trezit nu mai e cale de intoarcere. Sunt acelasi copil care eram acum zece ani, doar ca partea aia e adanc ingropata in sufletul meu.

Sunt intr-o mie de feluri….
Am vise pentru care lupt, scopuri de atins, pasi de facut pe un drum prea putin cunoscut. Am o mie de planuri, pe care poate nu le voi urma niciodata pentru ca mereu voi face altele..sau poate unul din ele va fi cel potrivit.

Iubesc sa scriu, e lumea mea si ceea ce ma defineste intr-o oarecare masura, ador sa desenez pentru ca uneori cuvintele nu sunt de ajuns, as poza orice, pentru ca o poza poate surprinde sentimentele unui lac in timp ce desenul doar vrea sa le imite.Daca as canta probabil s-ar sparge geamurile, dar totusi o fac in fiecare zi sub dusul cald. Zambesc si plang , ma doare sau ma bucur, caci toate ma fac sa fiu ce sunt…un om.

Si poate ca de multe ori vreau sa fac una ,dar fac alta, poate fac greseli in fiecare zi, dar nu pe toate le voi regreta. Sunt perfecta in imprerfectiunea mea… mereu in schimbare, pe un drum nu in cautarea mea, ci spre descoperirea altora…pentru a ma forma.

Prinsa intr-o alta lume din cand in cand, in fata unui alt caiet plin de ganduri sau aici la tastatura, vorbind, aberand despre tot si despre nimic..asta sunt acum, maine poate voi fi la fel, sau poate nu…cine poate stii?

Lasă un răspuns

