Melody :D

Imi faceam ” curat ” in playlist si am dat de o melodie trista, dar foarte frumoasa. Cel putin mie imi place mult. Nu am mai ascultat-o de ceva vreme dar nu e una din melodiile care pot fi sterse.

Inainte cand o ascultam desenam, e o boala, mai mereu daca ascult o melodie care imi place imi vine cheful de desenat, si am zis sa va arat si voua melodia, poate o stiti.

Asta e versiunea NIGHTCORE

Si aici e originalul.

Si aici sunt desene (scanate) inspirate din melodie :d Stiu ca nu sunt prea ok, dar mai exersam. :X

scan0003

 

scan0005

 

 

~~Carro~~

2 gânduri despre „Melody :D

Lasă un răspuns

