O idee :))

Combinatia perfecta pentru weekend :X

Seria ” Ingerul Noptii” + The Cab ” Angel with a shotgun”+ Liniste+ Ciocolata calda = WEEKEND-UL PERFECT😡

ingerul-noptii_1_produs

 

 

 

Ce credeti? Suna bine, nu?

~~Carro~

 

7 gânduri despre „O idee :))

  1. Bai eu am ramas la Temporary Bliss, o fi noua sau mi-o fi scapat mie, nu stiu🙂 Oricum e foarte draguta🙂
    Ooo, nu stiam ca ai citit seria. Si mie mi-a placut mult, am citit primul volum de vreo 3 ori, e cel mai bun din serie dupa parerea mea. Asta si ultimul, care e mai mult narare, dar la fel de fain🙂

    • Mie imi plac mult melodiile lor, si eu am ascultat prima oara Temporary Bliss, dar au multe melodii frumoase.
      In legatura cu cartile ai mare dreptate primul volum este cel mai bun dar si ultimul mi-a placut mult. :X

Lasă un răspuns

