New Year!

Pana la urari mai am cateva cuvinte de spus…

Anul asta, anul asta a insemnat mult pentru mine, mi-a adus atat de multe schimbari, incat pot spune ca ma bucur ca s-a terminat, pentru ca vreau schimbari noi…de data asta benefice.

Anul asta am pierdut multe lucruri importante pentru mine, multe persoane, multe lacrimi, in 2014 vreau sa fac opusul, pentru fiecare lacrima un zambet, sa recastig ce aveam, si stiu ca acum par doar cuvinte spuse, dar de data asta voi lupta sa devina fapte.

Vreau sa cred, vreau sa demonstrez ca acolo unde e vointa se pot intampla multe…si sper ca voi reusi. Asa ca incep 2014 cu capul sus si cu multe sperante, cu multe vise de implinit.

Sper ca noul an sa va aduca si voua schimbarea de care aveti nevoie, sau sa va intareasca. Sper sa aveti ochii deschisi si sa va bucurati de tot ce e in jurul vostru, sper sa fiti fericiti si iubiti, impliniti si sa aveti ” suflet de visator”…( lumea fara vise ar fi un dezastru).

LA MULTI ANI! 

Un an nou fericit!

~Carro~

6 gânduri despre „New Year!

  1. La multi ani Carro,Kinda,Sally,Nathally,Andreea!Iti doresc un an superb,fara lacrimi si persoane pierdute!
    Multe s-au schimbat aici.Sincer,ma simt ca o persoana alungata acum mult timp dintr-un loc pe care obisnuia sa-l numeasca „acasa” si rememoreaza,retraieste emotii si clipe de neuitat dar care s-a indepartat mult de el.Imi pare rau ca am lasat sa se ajunga aici,poate trebuia sa fiu eu mai intelegatoare,mai buna,nu stiu,insa sper sa fiu cat mai mult timp alaturi de acest blog,de tine.
    Ne-am schimbat,ne-am maturizat,ne-am indepartat cel putin fizic,macar asa sa ne mai amintim una celeilalte ca inca suntem in viata.Orice s-ar intampla,stii ca mereu ma vei gasi pe blog sau pe facebook si ca mereu te voi ajuta daca voi putea.
    Oh Doamne,s-au intamplat atat de multe,as vrea sa mai vorbim cum vorbeam acum…2-3 ani.Iti mai aduci aminte? :)) Ce repede a trecut timpul!
    Am cam deraiat de la subiect asa ca…la multi ani din nou!!!🙂
    A.S.

Lasă un răspuns

