The end!

pinkhairanimegirlcrying

Dupa cum spuneam am pierdut ceva… probabil o parte din mine…

Va multumesc nespus de mult pentru comentariile pe care le-ati lasat la fiecare articol si capitol postat, pentru sustinere si pentru sfaturi, va multumesc ca ati fost aici mereu, ca nu ati lipsit nici macar atunci cand eu am fost absenta.MULTUMESC!!!!

Dar aici se termina…pentru ca nu fac decat sa ma imbat cu apa rece…voi renunta la povesti, dupa cum vedeti au disparut deja.

Sper doar sa tin legatura cu persoanele care, in timp, prin intermediul blogului mi-au devenit dragi.

A fost superb timpul petrecut aici, sunteti minunate fetelor, continuati cu ceea ce faceti!

Pt. ultima data…

~Love, Carro~

7 gânduri despre „The end!

  1. Pfoooai, Carro. Îmi pare atâââât de rău că ai şters absolut tot ce era aici..😦 Cu siguranţă vom rămâne prietene, pentru că o prietenie de acest gen nu se uită. Îţi doresc succes în noul an şcolar şi sper ca într-o zi să reiei activitatea pe acest blog… sau măcar să ne mai saluţi din când în când..
    Chiar te înţeleg, dar îmi pare aşa de rău pentru decizia ta… dar nu pot să te judec. Ştii tu ce faci, aşa că-ţi respect decizia. Dar chiar îmi pare al naibii de rău că renunţi.. Of..😦

  2. Carro,

    Ai fost de mult timp pe blogul meu DS Blog Romania, admirandu-mi povestile, scrierile, traducerile, etc.

    NU stiu de ce ai renuntat. Recunosc cu parere de rau ca nu am apucat sa citesc tot ceea ce ai scris, dar am fost mereu una dintre cititoarele anonime de ceea ce postai atunci cand aveam ocazia!

    Sper ca totul sa revina la normal. Stiu prin ce treci. Si eu m-am gandit de multe ori sa inchid DS pentru ca nimeni nu doreste sa traduca, pentru ca nimeni nu are timp niciodata.

    Dupa cum ai observat si posturile s-au mai imputinat, anul acesta sper sa mai reusesc si eu sa scriu.

    Te sustin in orice alegere doresti sa faci si sper sa continui sa scrii ori de cate ori vei avea ocazia!

Lasă un răspuns

