Hy!

Inca o luna in care eu nu am adus nimic pe aici, stiu, sa va cer scuze probabil v-ati saturat.  Totusi, imi pare rau!

Nu am scuze, nici motive, pur si simplu nu am fost in stare sa scriu, am facut din vacanta asta ce mi-am dorit, am petrecut-o cu geamantanul in mana, si nu regret.

Totusi nu asta e motivul pentru care nu am scris, ci pur si simplu faptul ca nu am avut idei, si nici acum nu le am, nu am idei sa continui nici macar una din povestile incepute, nu pot continua nici macar o poveste fantasy, si asta m-a tinut pe loc.

Dar azi m-am enervat si am zis ca daca nu pot continua momentan ce am inceput, asta nu inseamna ca nu pot scrie altceva, asa ca am renuntat pentru moment la genul acela de povesti si m-am apucat de ceva ce nu implica puteri supranaturale, nici vampiri, varcolaci, vrajitoare sau altceva de genu. Si dupa cum se vede am facut niste schimbari si la aspect. In curand se va modifica si numele blogului.

Deci in seara asta am de gand sa va aduc primul capitol din noua poveste.

Va multumesc ca ati ramas pe aici, si ca in ciuda lipsei mele voi nu ati abandonat blogul, va multumesc pentru nominalizarile facute si pentru comentariile lasate, si sper ca de acum voi reusi sa scriu ca inainte.

~Carro~

2 gânduri despre „Hy!

Lasă un răspuns

