Hy lovers!

Ce faceti?

Ma mai tineti minte? V-am lipsit?

Eu una sper ca da, ca voi mi-e mi-ati lipsit mult :X

Stiu ca trebuia sa revin la scris acum ceva vreme cand a inceput de fapt vacanta dar asa sunt eu mai intarziata, oricum mai bine mai tarziu decat niciodata. 

Si intrebarea pe care de abia astept sa o pun:

CE CONTINUARE VA DORITI????

~Love, Carro!~

 

13 gânduri despre „Hy lovers!

  1. eu as spune TOATE :)) dar nu stiu care o vreau mai mult :)) fiindca imi e dor de toate povestile tale. ia-o pe rand si pana la urma ne multumesti pe toti🙂

  2. Pingback: Nominalizare – A Bouquet Of Three Awards |

  3. buna buna :> te-am nominalizat la A Bouquet of Three Awardshttp ://streetland.wordpress.com/2013/07/06/nominalizare-a-bouquet-of-three-awards/ Felicitariiiii >:D< :*

Lasă un răspuns

