Hy angels!

In primul rand:

Va doresc un „PASTE FERICIT!” si sper ca Lumina Invierii sa va aduca pace in suflet, bucurie, belsug si toate cele  bune, sa aveti parte de tot ce va doriti si visele voastre sa devina realiate. Sa fiti iubite si sanatoase sa mereu cu zambetul pe buze :*

In al II-lea rand:

M-am intors!!!

Si de data asta nu doar ca sa va spun ca imi lipsiti:*. Desi sincera sa fiu imi e tare dor de toate. ( Alle stiu ca iti sunt datoare cu multe capitole, si ca nu am mai vorbit de ceva vreme, te rog nu ma omora :* Miky, mersi mult de tot pentru mesajele pe care mi le-ai transmis de ziua mea, esti o dulce :*)

Va multumesc mult ca sunteti inca aici, si sper ca nu ati uitat despre ce mai era vorba prin povesti, pentru ca azi, iepurasul va aduce un capitol din COLD BLOOD :*

Il gasiti aici: https://vampireseviyorum.wordpress.com/cold-blood/volumul-2/xxix/

Sper ca o sa va bucurati de el!

Si in al III-lea rand, FOARTE IMPORTANT! ( pentru mine)

Blogul „VAMPIRE SEVIYORUM” tocmai a implinit 1 AN.

Pentru mine inseamna mult, si desi nu am postat asta la timp, vreau sa spun ca ma bucur enorm ca am un an pe blogosfera si ca aici, prin intermediul blogului am resit sa cunosc o parte din persoanele minunate care se afla in spatele povestilor, si ma refer la voi, la fetele minunate care scriu cu pasiune , incercand sa puna ce e mai bun din  ele in povesti, in postari, si ma refer si la cititorii fara de care noi nu am fi nimic, cei care stiu sa ne incurajeze sau sa ne lase un sfat bun de urmat.

A fost un an in care m-am bucurat pentru fiecare comentariu, pentru fiecare like si pentru fiecare vizualizare, un an in care am reusit sa intalnesc persoane care sa imi demonstreze ca prietenii pot exista si la distanta . Ca persoanele care resusesc sa scrie ceva atat de frumos cum reusiti voi, toate cele de pe blogosfera, sunt cu adevarat persoane de la care ai ce invata.

Va multumesc pentru tot sprijinul acordat, si sper sa ramaneti in continuare aici :*!!

~ Love, Carro!~

17 gânduri despre „Hy angels!

  1. La multi ani Carro!Sunt prima care spune asta?Cred ca da :)) Ei bine,si eu am implinit un anisor deci Welcome to the club!Sa ai multe multe vizualizari,like-uri si comentarii.Cititorii sunt norocosi sa te urmareasca pentru ca esti o scriitoare extraordinara.Sarbatori fericite.

  2. Hey world she’s alive! in sfarsit draga, te-ai intors. mi-a fost dor de tine nespus de mult. si stai linistita ca nu te omor, inca😀 dar trebuie sa imi povestesti tot😀 stii tu😛
    Vreau sa iti urez la multi ani si sper ca o sa ai multi ani de acum in colo! :*
    Multu pentru capitol.
    Si nu in ultimu rand sa ai sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Sa ai un an plin de bucurie si fie ca toata dragostea pe care o meriti sa se verse asupra ta :*
    Paste Fericit :*

  3. La multi Ani,Carro!Aww,un Anishor?Ce draguuut:x:xIti doreasca ca Babalusul sa creasca tot mai mare si sa fie cel mai bun!:*Ah,de cand asteptam acest capitol!!:x:X

    Si in cele din urma,Sarbatori Fericite!!:*:**

  4. Paste Fericit! Doamne , de cand nu am mai vorbit! Si eu am tot lipsit in ultima perioada, m-am cam indepartat de blogsfera dar ma bucur foarte mult ca te-ai intors!🙂 La multi ani pentru blog si sper sa creasca mare-mare si sa vad post aniversar si la 5 ani🙂 Te puup Carro!

Lasă un răspuns

