Hy!

Buna fetelor!

Stiu ca nu aduc nici de aceasta data un capitol…rusine mie! Dar vreau sa va spun ca nu am uitat de blog, nu am uitat cat de drag imi  este sa scriu si nu am uitat mica lume de pe wordpress, doar ca in ultimul timp programul meu se schimba de la o zi la alta si eu nici macar in weekend nu apuc sa scriu ceva sau macar sa imi formez vreo idee despre cum as putea continua vreo poveste.

Cu toate astea promit ca ma voi mobiliza cat de curand, si ca voi reveni cu capitole noi in cel mai scurt timp. Va multumesc mult ca inca sunteti aici, dupa cum o demonstreaza vizualizarile, si ca nu m-ati uitat!

Va pup!

~~Carro!~~

Anime-Girl-anime-7946661-1024-768

3 gânduri despre „Hy!

  1. hey Carro trebuie sa te intorci cat mai curand…imi esti datoare vanduta cu capitolele…oricum mi-e dor de povestile tale, asa ca fa un bine si intoarcete…pls

  2. La mulţi ani şi aici Carro. Să ai parte de tot binele din lume, de toată fericirea, de tot ce îţi doreşti. Şi Paşte Fericit. Te îmbrăţişez puternic. Şi aştept să ne faci cinste de ziua ta cu nişte capitole. Just sayin’… Pupici! ♥♥

Lasă un răspuns

