Hy lovers!

Stiu ca nu am mai trecut pe aici  si nici acum nu vin cu vesti prea bune. Nu mai am timp deloc, proiecte peste proiecte la scoala si mai nou si un deces in familie, deci dispozitie pentru scris sau timp nu mai exista.

Creierul meu e facut praf nu viseaza decat teste la mate si la info deci nu ati vrea sa cititi nimic de genul asta. Imi pare rau ca sunt lipsa pe aici in ultimul timp. dar sper sa revin. Imi lipsiti mult :* Sper ca sunteti toate ok :*

~Carro~

5 gânduri despre „Hy lovers!

  1. Ooh, îmi pare foarte rău, Carro. Dar, aşa cum a spus şi Blair, tu eşti puternică şi ştim că o să treci peste. Ne e dor de tine, dar te inţeleg perfect. Abia aştept să iţi mai citesc creaţiile. Te pup!

  2. Oh Carr.Noi iti suntem alaturi si te sprijinim.Aici vei avea un umar pe care vei putea sa plangi…Esti puternica si vei trece peste toate.Esti bine venita oricand!:*

Lasă un răspuns

