Hy world!

Ce faceti fetelor?

Eu de abia am reusit sa ajung pe aici si sunt fericita ca in sfarsit am si eu putin timp de blogarit. Ce ati mai facut voi?

Eu numai bine nu, am avut doua saptamani extrem de pline si cate un test in fiecare zi de scoala, deci nici nu vreau sa mai aud de asa ceva.

Stiu ca au trecut doua saptamani de cand nu am mai intrat deloc pe aici dar sincer nu am avut nici dispozitia necesara si nici timpul nu a fost de partea mea.

Dar sunt aici acum si voi incerca sa vin cu capitole proaspete pana luni. Deci intrebarea e aceiasi : Ce continuare vreti?

~Love, Carro!~

3 gânduri despre „Hy world!

Lasă un răspuns

