Hy lovers!

Ce faceti?

Stiu ca a trecut mult timp de cand nu am mai trecut pe aici, timp care pentru mine  pare cu atat mai indelungat, fiindca ma obisnuisem sa am timp macar sa va spun un „Hy!” dar saptamana asta nu cred ca am deschis calculatorul in mai mult de 3 zile, si atunci  maxim o ora, cautand ceva pentru scoala😦 . O saptamana plina, pentru mine, sper ca la voi a fost mai bine :d Nici azi nu am fost libera deloc asa ca probabil nu o sa ma apuce ora 23:00. Dar totusi maine  va aduc sigur un capitol.

Voi da dimineata examenele la CISCO si  imi voi termina temele iar dupa-amiaza va fi daruita blogului , sau invers, dimineata aici si dupa teme, vad eu :*

Miss you!

~With Love, Carro!~

longing_by_krucilla-d3dexd9

5 gânduri despre „Hy lovers!

  1. si mie mi-e dor de tine…te inteleg, nici la mine nu a fost mai bine. profii astia cer tot mai mult de la noi. unii colegi ne fac probleme. avem de invatat mai mult decat am avut in 11 ani :)) glumeam. totusi nu mai am timp de nimic. deabia ieri am reusit sa ajung si eu pe aici😦 mi-e dor de zilele mele relaxante :((

    • eu am de inv la olimpiada la bio, cate 5 examene pe weekend la cisco, azi am fost la dansuri si la ziua cuiva, sunt ruptaaa :(( deci de abia astept maine sa ma trezesc la 11 sa scriu repede la rom si sa scapd e ce mai am din examene si sa ma pun pe scriss :*

  2. Bine ai revenit ți-am dus dorul>:D< si in legatura cu scoala stiu cum e …invavatul non stop =creier pane mi se intampla destul de des mai ales ca avem cativa profesori…..interesanți care atunci cand spui nu am inteles ei spun si ce vrei sa iti fac?

  3. Off,eu abia acum am deschis laptop-ul,si mi se pare ca au trecut mii de ani de cand am mai intrat pe blogurile voastre.Nu am timp deloc si acum cu olimpiade peste olimpiade,teste la bio,chimie,mate… off… .Succes la examene!!!

Lasă un răspuns

