Hy lovers!

Ce faceti?

Eu sunt la scoala,la TIC. Ma cam plictisesc ce e drept , asa ca m-am gandit sa mai scriu cate ceva pe aici. Cum au fost la voi primele zile de scoala? Duceti dorul vacantei? Eu sigur da :X Imi e dor sa stau in pat pana tarziu si sa imi petrec timpul in fata calculatorului ,pe aici pe blog.

Nu stiu cand o sa va aduc un alt capitol, pentru ca vineri am un concurs la romana si voi incerca sa invat cate ceva. :X Dar stiu ca am ramas datoare cu un capitol din Eternal Story (Comanda de la Blair) si unul in Love and Fight :X

~With Love, Carro!~

2 gânduri despre „Hy lovers!

Lasă un răspuns

