HY Sweeties!

Ce faceti?

Cum a fost prima voastra zi de scoala in noul semestru? La noi nu prea a fost timp de respirat, am primit din prima ora teme, deci am inceput anul cum nu se poate mai bine😦 De asemenea am fost inscrisa de profa de bio la olimpiada deci timpul meu liber e dus. Partea buna e ca mi-am revazut colegii si ca am avut si cateva momente hazlii :X

Sper ca la voi a decurs mai bine prima zi de scoala!

Totusi las plansul de mila deoparte si ma bucur de timpul pe care mai pot sa il petrec pe aici. Deci daca aveti timp sa cititi ceva, spuneti-mi ce continuare va doriti :X

~With Love, Carro!~

14 gânduri despre „HY Sweeties!

  1. Off,si la noi a fost greu :)) Pe mine m-au inscris la olimpiada de la romana si istorie,deci,cam tot asa😀.Off,tu stii ce vreau,deci…😀 Baga tare cu Eternal story!
    P.S.Am dat comm acum ca doar ce-am venit de la sc🙂

  2. nu a fost prea diferit. am avut 2ore in care n-am facut nimic. am primit tema la, normal, mate :)) dar am rezolvat-o in 10 min pe jumatate :)) is praf la materia asta splendida x( colegii ma fac sa imi doresc din ce in ce mai mult sa termin scoala. in rest a fost ca la scoala😀 de maine incepe totu.

    LandF sau Cold Blood care poti tu😡

    bafta la scoala si sa reusesti ce ti-ai propus😡 :*

Lasă un răspuns

