News!

Hy lovers!

Stiu ca e cam tarziu, dar in ultimul timp cam pe la ora asta imi vine mie cheful de scris :X

Deci ma pun pe tastat si va aduc capitole in seara asta, dar pana atunci vreau sa va fac un anunt :X

Am realizat ca ma pot descurca singura cu blogul meu dar ca totusi imi place sa am colaborari, deci daca vreti sa va postati povestile aici, sau sa scriem o noua poveste impreuna, va astept cu un com sau cu un email pe adresa blogului :

supanatural_love_story@yahoo.com

Sper sa primesc propuneri! Dar pana atunci spuneti-mi ce vreti sa cititi!

~With love, Carro~

5 gânduri despre „News!

  1. Love and Fight Love and Fight Love and Fight Love and Fight Love and Fight :))si daca vrei si poti, pentru ca ieri mi-ai zis despre Dean azi te rog, mai zimi ceva de Scott😀

Lasă un răspuns

