Hy Lovers!

Ce faceti?

Eu am hoarat sa ma dau jos din pat si sa vad ce mai e nou pe wordpress am citit cateva capitole si cred ca o sa ma apuc si de scris :X

Totusi vreau sa va arat doua bloguri care zic eu ca trebuie citite.

Primul este blogul colegutei mele Cristina, care scrie ca majotitatea dintre noi povesti de dragoste cu personaje supranaturale, dar are un stilll….Uitati-va aici :http://kristynnesstrangestoryes.wordpress.com/

Si al doilea este de fapt un volum de poiezii foarte sensibile , pe care le puteti citi aici:  http://www.wattpad.com/story/1180288-ador-sa-te-iubesc

Love you!

~~Carro~~

Lasă un răspuns

