About last year…

Hy little dark angels :X

 

Ei bine….ieri eu nu am avut timp sa vorbesc despre trecerea dintre ani, asa ca o sa devin acum melancolica ( cu intarziere) si o sa spun ce aveam de gand sa scriu ieri😀

In 2012..am avut parte de multe schimbari in viata mea…am inceput liceul, m-am mutat in alt  oras, am intalnit alte persoane, am legat alte prietenii si asa mai departe. dar printre toate aceste schimbari e una pe care am facut-o din proprie initiativa..cu vointa si cu drag, iar aceasta schimbare este acest blog. Asa cum spunea si Blair, blogul intr-un fel iti schimba viata.

Eu asa am invatat sa cum e sa te straduiesti sa nu dezamagesti, sa incerci sa te intreci pe tine ca sa faci ceva mai bun. E primul proiect, sau de fapt primul lucru de care m-am apucat si pe care nu l-am abandonat pe parcurs. La inceput ma gandeam ca o sa scriu o saptamana doua, cat timp nu am ce face, iar apoi o sa il uit.

Ma gandeam de asemenea ca nu va citi nimeni ce scriu eu. De ce ar vrea cineva sa citeasca tampeniile mele? Dar uite ca si aici m-am inselat iar voi imi demonstrati asta in fiecare zi. Va multumesc enorm!

Asa ca odata cu trecerea timpului am devenit dependenta de ceea ce inseamna „Vampire Seviyorum” de scris, de citit ( ce postati voi ), de raspuns la comm-uri.

Si totusi pe langa tot ce se vede pe blog, mai e ceva, in spate, sunt priteniile, legaturile, pe care le-am legat noi intre noi. Nu ne cunoastem, fata in fata nu ne-am vazut dar vorbim, pe mess, la telefon, tinem legatura, si asta e un lucru minunat.

Mai detaliat aflati ce vreau sa spun aici : About 2012

Va pup! Va urez un an superb  si multe realizari :X

 

~~CARRO~~

3 gânduri despre „About last year…

Lasă un răspuns

