Merry Christmas!!! and News :X

Hy !!!! Sau Ho ho ho :))) Tinand cont ca azi e Ajunul Craciunului :X

Ce faceti dragelor?

Eu  m-am trezit cam tarziu, dar am venit repede in fata calculatorului…Este Ajunul iar atmosfera de sarbatoare trebuie sa cuprinda si acest micut blog, in plus „Mosul” trebuie sa lase si cadouri, asa ca voi incerca sa scriu azi cat mai mult.

In primul rand incep o noua poveste, care sper sa va placa. Voi ati ales ce o sa fie fata, si uitandu-ma si acum la rezultate raspunsul de top este Hibrid (om + vampir) sau pe scurt Dhampir. ( Avem iubitori ai series AV?). Dar am vazut ca cineva a ncercat mereu sa ridice scorul spre o alta optiune, asa ca urmatoare poveste va avea ca personaj principal un alt fel de hibrid (varcolac + vrajitoare).

Revenind la ziua de azi, am de gand sa postez  capitole din noua poveste dar si din celelalte, asta desigur daca timpul imi permite.

Cam atat ar fi cu blogul..Acum vreau sa urez tuturor <<Sarbatori Fericite!!!>> Sa aveti parte de tot ce va doriti!!!

~~Va pup!~~

~~CARRO~~~

 

2 gânduri despre „Merry Christmas!!! and News :X

Lasă un răspuns

